Scouts Oudegem bestaat 50 jaar, was jij er bij?

Bij jij leid(st)er geweest bij Scouts Oudegem? Dan is dit het ideale moment om je zakmes en scoutsdas vanonder het stof te halen! We nodigen jullie graag uit voor een ‘mini-kamp’. Bereid je voor op sjorren, tenten, fourage en het avondlied. Nodig ook zeker je mede-leid(st)ers uit!

Het weekend gaat door van vrijdag 26 tot maandag 29 maart 2021. We vertrekken vrijdag ochtend met een volle camion richting terrein. Als je pas ’s avonds kan afkomen is dit zeker geen probleem.

Zaterdag is het een dag vol sjorren en scouts herinneringen. Deze dag zal ook de “bezoekdag” plaatsvinden voor wie het overnachten niet ziet zitten.

Zondag zal een gewone “kamp-dag” zijn, maandag breken we af en komen we weer richting Oudegem.

Zoals het in een goede scouts traditie past, bieden we dit aan betaalbare prijs aan. We vragen €20/dag met een maximum van €60. Hier zit overnachting, eten en activiteiten in. Alleen dranken zijn exclusief.

Je kan je inschrijven door een mail te sturen naar 50jaar@scoutsoudegem.be met vermelding van de dagen die je meegaat + het bedrag over te schrijven naar BE49 0011 6887 6571 (mededeling: “oudleidingsweekend + naam”). Als je het écht niet ziet zitten om in een tent te slapen is er ook de mogelijkheid om in een bed te slapen indien gewenst. Laat dit ook zeker weten in uw mail.