Beste leden, ouders, sympathisanten
Een traditionele opening zal er dit jaar helaas niet inzitten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat wij onze start van het nieuwe scoutsjaar zomaar laten passeren. We organiseren dit jaar voor de eerste keer een fietstocht met aansluitend een take-away spaghetti verkoop. Wil je enkel onze heerlijke spaghetti proeven? Ben je geen grote fan van spaghetti, maar zie je een fietstochtje met jouw bubbel wel zitten? Alles is mogelijk, lees hieronder meer.
Omdat we alles corona-proof willen laten verlopen, werken we met online inschrijvingen. We vragen dat 1 iemand per bubbel zich inschrijft voor de fietstocht en/of spaghetti, zodat wij alles goed kunnen plannen. Zo kunnen jullie zonder zorgen een leuke zaterdag beleven.
Jullie zullen voor aanvang van ons evenement een mail krijgen met daarin alle praktische informatie zoals het vertrekuur en welke maatregelen er zullen plaatsvinden.
Prijzen:
  • Fietstocht (2 consumpties inbegrepen): €7
  • Spaghetti
    • volwassenen (+12j): €10
    • kinderen (-12j): €8
  • Fietstocht en spaghetti:
    • volwassenen (+12j): €15
    • kinderen (-12j): €12
Bij de spaghetti zijn er ook aangepaste wijnen voorzien (€10/fles) in samenwerking met de Spaanse wijnhandel Buen Gusto.
Bestellen kan via volgende link:
Dankjewel en tot dan!